TOP 5: Moje ulubione zdjęcia Milki

W dzisiejszym poście pokażę Wam moje ulubione zdjęcia Milki 一 te z których jestem najbardziej zadowolona oraz te, na które lubię patrzeć. Kolejność oczywiście jest przypadkowa, a komentarzach możecie napisać, które ze zdjęć najbardziej Wam się podoba. Nie przedłużając, oto moje TOP 5 ;]

1. LAMPKI ŚWIĄTECZNE

Nigdy Wam nie pokazywałam tego zdjęcia i teraz się zastanawiam dlaczego, bo jestem naprawdę z niego zadowolona. Świąteczna sesja zdjęciowa 2016 była robiona ot tak w słabych warunkach, ale efekt wyszedł według mnie świetny, a przynajmniej na tej fotografii.

2. W WODZIE

Zdjęcie zrobione na plaży pierwszego kwietnia tego roku, kiedy to Milka po raz pierwszy od dawna chętnie wchodziła do wody po patyki, a potem z nimi uciekała. Byłam niesamowicie zadowolona z tego, że nie wyszło ono ani trochę rozmazane.

3. NA PODWÓRKU

Fotografia ta została wykonana dwudziestego pierwszego maja zeszłego roku. Może wydawać się zwykłym pstryknięciem, ale mimo nieciekawego tła ma ona dla mnie pewną wartość. Ładnie rozmazał się dół oraz drzewa i krzaki z tyłu, a i oczywiście jęzorek jest.


4. ŁAWECZKA

Gdyby nie ucięty ogon i smycz zdjęcie wyglądałoby jeszcze lepiej, ale mimo to bardzo mi się podoba. Fotografia jest z dnia ósmego września zeszłego roku.

5. POPROŚ

Zdjęcie wykonane czternastego października dwa tysiące szesnastego roku w wyjątkowo słoneczny jesienny dzień. Mam kilka podobnych ujęć z tej małej sesji, ale to chyba jest najlepsze. Tu także ucięłam łapki, ale i tak według mnie jest świetne.

BONUS

Zdjęcia co prawda lekko rozmazane i robione "na szybko", ale lubię na nie patrzeć, tak samo jak na inne wspólne zdjęcia Rica i Milki. Widać na nich, że mimo spin byli blisko ze sobą.



Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się 2 i 4 zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam psu zdjęć w lampkach, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz